mandag 13. august 2007

Ok, da - jeg VET at det er lenge siden jeg har oppdatert her.......
Men som dere vet; den som venter på noe godt... hehe...
Vel, sommeren er jo på hell, og skolen starter i neste uke; vi har 1.klasse jente :-) Etter en laaaaang ferie er det ENDELIG skolestart for henne - hun har gledet seg villt lenge nå! Er jo begynt på SFO men det er jo natulig nok ikke nok :-)
Ellers har vi jo som de fleste av dere vet, fått et familiemedlem til :-) En herlig tass, nå 3 mnd gammel, som har smeltet hjertene våre totalt!!!! For vår del var det lykke over all lykke å få han i hus! Herlig å endelig ha hund igjen :-) Legger ut et aldri så lite skrytebilde:

Så nå skjønner dere nok hvorfor han smelter oss.... De nydeligste øyne.... jajaja, jeg er skikkelig hønemor ja :-)

Har i dag vært igjennom pckrasj, skrik og hyl, og lufteturer med rop om hjelp på pc`en - deretter (og jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor), antakelig et siste skrik fra maskinen før den går til fix i morra - så virket den plutselig! Så da har jeg faktisk ikke tordt å slå den av, eller ventemodus eller noe annet for den del..... Her har jeg sittet, trofast og grei, og skrevet ut ark etter ark til sangheftene til bryllupet! Så der, nå håper jeg at jeg snart kan ta turen i seng.... men ikke før jeg er ferdig!!! tør ikke det...... så blir nok en lang natt...... Men, da er de ferdig :-) Og ingen krise med pc`en for NÅ er alt tatt backup av...... HJELP!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du er tilbake her etter sommeren :-)
    Helledussen for ett søtt bilde av Timon,nydelig!!!!!

    SvarSlett