mandag 28. mai 2007

Tiden flyr!!

Jepp, det er så vannvittig hvor fort tiden går.... Nå er det allerede straks juni mnd - så sommeren nærmer seg raskt; herlig, herlig!!!
Vel, tiden her hjemme for min del har gått til litt sying den siste tiden. Måtte bruke hodet litt til å finne noe å fylle tiden med i noen harde uker, så noen toalettvesker og sminkevesker har det blitt ja... Ble riktig så fine - og er ikke så lite stolt av de!
Ellers har jeg vært bokstavlig talt besatt av å finne ny hund.. Harald har ristet noen ganger på hodet ja.. men vi er da enig, er bare at det er meg som leter og leter etter en "gylden sjanse" da. Og jeg tror faktisk vi har funnet den, men det gjenstår morgendagen å se om alt klaffer som vi ønsker - så vi krysser fingrene :-)
Pinsen har barna og jeg tilbragt på hytten, Harald har jobbet med terassen... herlige dager, deilig vær :-) Tok en serie bilder av Siri når hun øvet seg på å slå hjul, og synes det ble ganske så morsomt :-) Ta en titt selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar