onsdag 29. august 2007

Kontrolltårnet - goddag :-)

Hehe, akkurat hva jeg føler meg - som et kontrolltårn! " Pappa, hvor er Praha?! "Spør mamma - det er hun som rydder..." Jepp - omtrent som her! hehe... Må alltid dobbelsjekkes med mamma, for hun skal ha kontroll! Riktignok har vi kalender hengende på kjøkkenet der alle aktiviteter og NB`er skal stå, men det er enklere å spørre meg tror jeg... Og her sitter jeg da, som et kontrolltårn og bare gir "kommandoer"...
Skal være ærlig... litt lettere kaos har det vært siden skolen begynte igen! Det er jo så himla mye å huske på! Og så alle aktiviteter som starter opp igjen.. Men kjekt, javisst - men kaos - nemlig :-) Går litt i ball selv for kontrolltårnet!

Ellers har vi det veldig bra - dagene flyr avgårde! I morgen er det årets første bursdagsbesøk for Steffen (samtidig som han er ferdig med kamp, så det blir litt forsinket for hans, og alle guttene i klassen sin del). Søndag er det første bursdagsbesøk for Siri :-)
I helgen skal vi i bryllup :-) Gleder oss til det - selv om ærefrykten for min del er stoooooor..... Skal ta brudebildene, så det er en ærefull oppgave :-)
Nei, nå får jeg gjøre noe her!
Ha en strålende uke så lenge :-)

2 kommentarer:

  1. Hehe! Er det ikke sånn at mammaer er orakler som skal vite alt da? ;)

    Klemmer fra Hege-Pege

    SvarSlett
  2. Ja,slik er mammarollen,lucky you!!!Koselig "dagbok".God uke videre!!!Klems

    SvarSlett