tirsdag 25. november 2008

Nydelige dager tar en brå slutt....

Gjorde nemlig det her i huset! Lørdagen startet med nydelig vær utenfor - synet var helt fantastisk!!! Knallblå himmel og knirkende skinnende snø! Kan det bli bedre? (ok, snakker ikke om sommeren - men på denne årstiden...)



Jenta dro avgårde med en venninne hvis mor skulle levere et kjempehus til Pepperkakebyen. De hadde storkost seg :-) takke vel for det - myyyyye snop gikk i fôringshullet mens endel på pepperkakehuset de pyntet :-) hehe, ble nok som vi hadde forutsett det ja!
I allefullefall - lørdag ettermiddag var vi hos svigerinne, svoger og nevø! Deilig lasagne til middag og herlig nevø som storkoste seg med fetter og kusine på besøk :-) Han er en skikkelig hjerteknuser - smelter oss hver gang vi ser han!!!! og så er det en herlig alder på han, så det skjer så store forandringer fra hver gang :-)
Svoger ble dårlig sent på kvelden, og tok turen i seng. Lite visste vi da som ventet oss........
Barna overnattet og Harald hentet de søndagen. Senere fikk vi vite at svigerinne også hadde gått til køys utpå dagen søndagen....

Fikk tatt noen bilder av barna i hagen før vi fikk kaffebesøk av venninnen til Siri med familie - kjempekoselig :-)



Natten her i huset tilbragte jeg i løpefart med eldstemann... Han løp hver halve time hele natten igjennom! Holdt på i 12 timer - og var så klart heeeelt utslitt etterpå... Så fikk jeg melding av min kjære " jeg er på vei hjem... dårlig..." Jahaja! Så tilbragte han resten av dagen i sengen.

I dag var eldstemann "fit-for-fight" igjen - mens min kjære holdt seg i ro. Helt utslitt. Jobb igjen i morgen.

Vi to andre har heldigvis gått klar dette! Og det skal sies: det er første gang vi har omgangssyke i dette huset!!!!! Bortsett fra i syden i januar da - da var det de samme to som gikk på omgang! Ikke for det - det tror vi ennå var noe de spiste :-)

Vel - det var lettere oppdatering fra Familien Kork :-)

Og til opplysning - det regner igjen i kveld, så NÅ drømmer jeg om sommeren ...........




2 kommentarer:

  1. Godt dere er friske igjen alle mann - noe ekle greier det der.
    God helg :-)))

    SvarSlett
  2. Sant så sant! Heldigvis gikk halve huset fri denne gangen :-) Merkelig det der igrunnen......
    God uke - og gleder meg til neste helg!

    SvarSlett