tirsdag 11. november 2008

Mens jeg venter!

Er akkurat det jeg gjør nå - venter på at min bedre halvdel skal komme seg hjem! Har vært litt frem og tilbake det siste døgnet, men kl. 17 i dag ble det klart - hjem i kveld! Men; de fikk ikke hotell, så de bestemte seg for å kjøre fra Florø......... (veeeldig glad det ikke er meg...) Så her sitter jeg - og venter! Regner med de ikke er så altfor langt unna, ellers må jeg kapitulere!
Vel, helgen er overstått og så er festen! Kanonkjekt var det - jeg hadde det kjempemorsomt! Alcomoody og Fisk på menyen.... hehe....... Litt for mange etterhvert! Og med mitt årlige inntak av alco så vet de som kjenner meg godt hvordan det hele da pleier ende....... Hehe, men morro! Jøsses!!!!! Søndagen derimot.. den skal jeg ikke nevne engang :-( Hadde i allefall ikke lyst på jordbær........
Ellers er jeg så vidt begynt på julegaver. Har noen gode idèer så vi får se om det blir som jeg har tenkt! Hva og hvor må jeg holde godt til brystet foreløpig!!!
Så er det snart nedtelling til varmeferien i januar - straks bare 2 mnd igjen - HURRA! Nå så jeg at vi kunne spart litt om vi hadde ventet med flybill til nå, men hmpf - vi turde ikke! Er jo 4 personer som skal reise, og plutselig er de full - det vet man jo aldri. Og vi som alltid tilhører den ene prosenten..... hehe
Ellers er jeg snart klar for julebordsesongen!!! 2 julebord er i anmarsj foreløpig, det gleder jeg meg til!
Vel, det var en aldri så liten oppdatering herfra!
Og èn siste ting til slutt; julekort er sendt til fremkalling :-) Endelig klarte jeg å bestemme meg - eller vet ikke helt om jeg har bestemt meg ennå - men jeg tok en sjefsavgjørelse i fulle farten! Så da er det bare å vente på resultatet... *spent*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar