fredag 8. august 2008

Flere bilder, et hjertesukk og en merkedag :-)

Uff, ja, da er laptop`en min sendt på sykehus igjen - for 3.gang! Så nå tok jeg farvel før den ble innlevert! Må innom verksted for å konstatere samme feil, så regner jeg med at kjøpet er hevet.. Da er det på jakt igjen etter ny........
.
Dagen i dag blir en merkedag i mitt liv - hvorfor skal dere snart få vite! Men noe er på gang og planene er klar! Nå gjenstår bare småtterier......

Siri og jeg var borte hos søs i går ettermiddag :-) Tok med kamera, og fikk tatt endel artige og fine bilder. Her er to kjempesøte :-)



I morgen må vi en tur til byen for å se alle båtene i Tall Ship Race - kamera skal med så klart!

Ha en strålende helg :-)

2 kommentarer:

  1. Er vel ikke lenge til min takker for seg heller...de har jo en tendens til å måtte på sykehusopphold like etter hverandre:-)
    Knall bilder av søte pusen og søte Siri!!

    SvarSlett
  2. "Lille kattepus, hvor har du vært?"
    Ååå! Heldige Marianne! Jeg - JEG - J.E.G. - får nesten lyst på pus igjen vettu! ;)
    *krysser fingrene for Mariannes pc*

    SvarSlett