onsdag 7. mai 2008

Bursdagfeiring og gode idèer :-)

Torsdag fylte Timon 1 år - med stor glede i huset! Gaver og kake måtte han jo få, hehe! Mange, mange dårlige bilder ble det - for han var jo helt i 100! Men jeg legger ut et aldri så søtt portrett av jubilanten jeg :-)

Ellers er Harald returnert på landjorden igjen, og er kvitt "sjøgangen" - hehe! Han har i allefall hatt det veldig kjekt, og stortrivdes der ute! Kjekt er det :-)

Lørdag var vi i 1 årsdag til nevøen vår - kjempekjekt! Fotballkamp og alt ble det på barna, så det ble stor, stor stas! Jubilanten selv var et prakteksemplar - og koste seg masse, han var sååååå happy!

Så rusler nå dagene her hos fam. Kork :-) Det er fotballkamper til enhvertid synes jeg - eller trening. Men kjekt er det når det er så fint vær!

Harald og jeg har begynt nedtellingen til Paris - det går fort frem mot avreise nå! Gleder oss masse, masse! Så er det 8 dager i heimen før vi farer til Island :-) Så her er det bare å spenne sikkerhetsbeltet fremover!!!

Tenkte dele en skikkelig god idè med dere - fant på en annen side....... Og hva gir du meg!!!! Kanonidè spør du meg :-) Doruller kan så klart brukes til mer enn nisser i alskens varianter! Her er det bare fantasien (som vanlig) som stopper! Laget mange kort, og samler doruller nå ja :-)



Ha en strålende pinsehelg om litt - og nyyyyyyyt sommerværet :-)

4 kommentarer:

  1. Que???
    Er det en flattrykka dorull?
    Ja, da er det jo bare en ting å gjøre for hamsteren her i huset! -Nemlig begynne å samle på tomme dorullhylser! Hehe!

    Hilsen misunner-dere-ikke-noen-ting-den-derre-paristuren...
    Å NEIDA SÅ! ;-)

    SvarSlett
  2. Hehe, sant det var en god idè :-) Synes det var helt knall!!! Har liksom kastet endel (?) doruller i årenes løp ja, litt irriterende nå ja........ hehe :-)
    Skjønner godt du ikke misunner oss den derre turen :-)

    SvarSlett
  3. Marianne07 mai, 2008

    Fint bilde av Timon - han er jo bare nydelig :-)
    Så jo kortene hos deg her om dagen, kjempefine. Jeg hadde glemt at jeg skulle samle på dorull til deg...men nå kom jeg på det igjen...samling starter...
    Ha en fin fin helg når den kommer. Jeg for min del skal jobbe hele helgen.
    Maleklem :-)

    SvarSlett
  4. Hei søs!
    Takk for det - jeg vet jo du likte de :-) Bare å samle - alt kan brukes! Har jo to leilgheter du å samle i nå, hehe.....
    Maleklem tilbake!

    SvarSlett