tirsdag 20. mai 2008

Alle gode ting er tre :-)

Hehe, jeg må nesten le i all frustrasjonen her....... Det ender nok godt til slutt :-)
Har i dag ombooket turen til Paris! Ettersom det er flystreik tok vi rett og slett ingen sjanser, det blir jo totalt kaos om streiken plutselig avblåses torsdag likevel, så vi ombooket til midten av juni likegodt :-) Så da er det 3. gang vi prøver å komme oss avgårde, så da må det jo bli bra?!
Harald tar seg en tur ut i "den-skjeve-enebolig-i-rekke" (iflg Marianne) neste uke, og blir en uke - før vi setter nesen til Island for noen dager. Så tar vi Paristuren etter Island istedenfor før.
Ellers hadde vi en strålende 17.mai feiring - og det nyyyydelige været var jo prikken over i`en :-) Barna var storfornøyd og koste seg masse, likeledes vi voksne :-)

Et nostalgisk syn fra 17.mai - toget på Nesttun, hehe.....


3 kommentarer:

  1. Å, det var synd, men jeg skjønner dere godt! Hadde nok ikke tatt sjansen på det jeg heller, nå i disse streiketider...
    Stilig politibil da! Hehe!

    SvarSlett
  2. Marianne21 mai, 2008

    Fornuftig valg - veldig forståelig:-) Synd jeg ikke kunne være der på 17mai men jobben kalte...
    Klems
    Forresten nabbmo.....bor du innå denne bloggen siden du alltid klarer å få inn en kommentar før meg?????Klemmer til deg min venn:-)

    SvarSlett
  3. Marianne: Ja selvfølgelig! Du også ser jeg! Hehe! Det er jo her livet mitt er! :)
    Klemmer tilbake snuppa!
    Og klemmer til Monica -mitt liv!

    SvarSlett