søndag 11. mai 2008

Gamle Bergen - et flott sted for alle!

Gamle Bergen - vi var der sist når Steffen var under 1 år....... Så i dag når de arrangerte Familiedag, fant vi ut at vi skulle ta 1. pinsedag her :-) Været var sånn både-og, men deilig temperatur, så det var et perfekt fotovær! Det skulle jo lette utpå dagen, så solen var uansett på vei :-)

Barna gikk på barneomvisning først, og etterpå var det underholdning med mang en sanglek fra "gamledager". Kjempeartig!

Nå kan man jo spørre seg om alt var så mye bedre før :-) Jeg vet i allefall èn ting jeg er glad jeg slipper å oppleve, og det er tannlegen på den tiden! Hjelp, å hjelp! Snakket med en tannlege der i dag, som fortalte litt om den tiden, og han kunne fortelle at mange laget sin egen bedøvelse..... Skrekk og gru! Og DET utstyret de hadde da! Nei, der er jeg definitivt glad jeg lever i dag istedenfor!!!!!

Barna fikk også prøve seg med penn og blekk i det gamle skolehuset! Skikkelig artig var det å sitte på de nesten 100 år gamle pultene i et knallite klasserom - med vannvittig lavt tak! hehe, nostalgi er en artig ting :-)


Tok så klart en hel haug med bilder - fotoapparatet mitt er herved 100% friskmeldt - og her kan dere se noen av de.


Until next time :-) See ya`

2 kommentarer:

  1. Hei ! Endelig har jeg klart å summe meg til. Mange fine bilder her ja. Andrea var kjempefornøyd med å ha fått badet,så takk så mye for to supre ettermiddager sammen med dere.

    SvarSlett
  2. Basilldamen....11 mai, 2008

    Kos dag dere har hatt da.Kjekt å gjøre litt annet når hele familien har anledning :-) Og jeg er ikke redd for å gjenta meg selv...fine bilder her også. Du er og blir god på det området ja :-)

    SvarSlett