mandag 19. mars 2007

ja, der ser du....

Så fløy tiden - håret ble nesten tørt her grunnet en telefon (ganske mange telefoner som ødelegger planene ila livet - hehe) - så da måtte jeg bare prøve meg selv.... Kunne ikke risikere at håret ble helt tørt etter fargen før stripene ble tatt i håret... Sånn er det - her sitter jeg med en haug med striper i hytt og dynevær - og hvordan de blir til slutt... Hmm, det gjenstår å se!!! Så M1 får trå støttene til ved neste korsvei om dette blir katastrofe!!!!! HJELP!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja slik kan det gå...men det ble vel bra tilslutt eller????
    Lenge siden en kommentar fra meg nå...hjelpe meg: hvor blir dagene av.
    Har masse nytt å fortelle men har ikke hatt tid til telefon, og i morgen kveld er jeg ikke hjemme før litt sent...hmm nyfiken nå eller? he he he :-)

    Klem

    SvarSlett