torsdag 22. mars 2007

DET ER VÅR!!!!!!!!!!

Herlig, herlig!!! Våren har virkelig gjort sin anmarsj ila de siste dagene!! Solen skinner, alt spirer og gror - og det er sååååå deilig! Klærne kan henge ute, og få "godlukten" sin - og DA er det vår!!!


Som den fotogale dama jeg er, så har jeg i dag brukt litt (!) tid på hagens mange underfundigheter! Så utrolig artig med alt som kommer igjen, år etter år. Nå er det jo sånn at det som nå kommer, er det vi selv VIL at skal komme! Vi har jo "replantet" de siste årene, så nå føler vi vel at vi er litt i mål mht akkurat det. Andre ting skal vi ikke ta opp her - det gjenstår jo så klart mange ting ennå...


Uansett; her kan dere i allefall se hva for noe vakkert som fanget min interesse i dag!!!

3 kommentarer:

  1. Ååå! Krokus = vår altså!
    Heldig som har hage du Monica!

    SvarSlett
  2. Ja, krokus er VÅR, VÅR, VÅR Hege - men dine tulipaner duger veldig skal jeg bare si deg!!!!!
    Ja, jeg er ikke så rent lite glad for den hagen Hege - gjett om.....

    SvarSlett
  3. Det skjønner jeg godt!
    Har du mange blomster og busker og trær? Har veldig lyst å se sommerbilde! Eller kanskje jeg bare dukker opp en dag! Hihi! Neida, har ingen konkrete planer om det altså!
    Jeg ønsker meg hage jeg også! Vi har litt større terrasse enn før nå, så kan ha litt blomster, men det er så mye lettere å holde i live når det står i jorda og ikke i potter! Tulipanene og påskeliljene jeg kjøpte står faktisk i jord! Så der skal jeg ta vare på løkene og prøve å overvintre dem! Blir spennende!

    SvarSlett