fredag 6. mars 2009

FOTOMORRO - ny blogg ツ

Så der - da er det gått lang tid siden forrige innlegg!!!
Ja, vi hadde en fantastisk tur til Gran Canaria - og ja, det var tragisk kaldt å komme hjem....... Huff og huff!!!

Har bare ikke kommet så langt at jeg har fått gjort noe her inne... Var mye bursdagsfeiringer når vi kom hjem, så det gikk litt i ett den første uken.

Jeg har også vært litt i tenkeboksen om jeg skulle avslutte denne bloggen ettersom jeg gikk med en ny i magen ツ Men; nå er den andre startet - og jeg fortsetter her foreløpig!

Den nye bloggen heter FOTOMORRO og skal være en blogg ene og alene om fotografering og fotografiets muligheter! Så da er det bare å ta en titt - dette kommer til å bli spennende.... Her blir utfordringer og konkurranser innimellom, så bare følg med ツ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar