søndag 13. juli 2008

Feriemodus....

Da er ferien endelig i gang! Har hatt litt ferie allerede jeg da, men nå har vi liksom ferie alle fire da! Harald måtte en ukestur i Nordsjøen sånn helt på tampen her, kom hjem fredag, så da dro jeg likegodt på hytten. Siri har vært der en uke, men for min del ble det tre dager. Steffen var hos en kompis. Han fant ut at det uten mannfolk på hytten ble ganske kjedelig, så der fikk vi den liksom...... hehe.... han begynner å bli stor ja..... :-)

Vi hadde i allefall noen flotte og varme dager på hytten, og jeg har opplevd mitt første vepsestikk! Har kun èn ting å si om det; J*****!

Fikk tatt noen flotte bilder på hytten også, krabbelabben her er litt av Siri sin fangst med håven :-)

Det må også nevnes at laptopen min også har tatt ferie..... igjen...... så den får jeg nok ikke igjen før vi er tilbake.... Man kan bli så forb****! Men jeg håper at et aldri så lite sykehusopphold skal redde den.....

Vel, nå er det snart Danmark for vår del, skal bli gøyt! Hadde jo ingen planer for ferien egentlig, men så ble det plutselig endringer i planene :-) Legoland i 2 dager blir stor suksess - var i allefall det sist vi var der. Resten av tiden i Danmark tar vi helt som det kommer! Håper på en tur til Skagen da, drømmestedet i Danmark - er sååå nydelig der :-)

Tenkte dele et typisk syn med dere; Oss på ferie.... hehe......

Så da, da er det bare å ønske dere alle en riktig god ferie - hvor enn dere skal tilbringe deilige sommerdager!

1 kommentar: