tirsdag 8. april 2008

Vårrengjøring og andre gjøremål...

Så var ukene flydd igjen!!!

Har vært mer eller mindre vakuum i hodet mitt de siste to ukene - det er kanskje å si det mildt... Men; nå er ting over, og det er bare å se fremover :-)

Hehe, må le når jeg tenker på 1. april!!! Harald sin andre dag i den nye jobben... Han ringte hjem om morgenen, og sa bare "vi må skaffe barnevakt - vi skal ut å reise etter Paristuren..." SÅ dum er jeg ikke tenkte jeg, og ga klar beskjed om hva jeg synes om en så dårlig spøk!!! Etter litt mer overbevisning (var ikke så lite faktisk..), så ga jeg opp.... Vi skal til Island med jobben hans :-) Tenke seg til!!!! ISLAND!!! Er jo en drøm som går i oppfyllelse jo :-) Først Paris, så Island - kan jeg klage???? Nope, så jeg tier stille som den høflige og takknemlige jeg er :-)

Ellers er det som normalt her, tiden går som vanlig altfor fort til at jeg får gjort alt jeg hadde tenkt! I dag derimot har jeg fått inspirasjon helt fra Trondheim gitt (det er vel det eneste trønderne kan gi meg innimellom..... hehehe......), så jeg har endret endel på bloggen! Vår ute = vår inne :-) Håper det faller i smak! Så takk til min store inspirasjonskilde lenger nord :-)

Da er det klubbkveld i kveld, gleder meg til å koble skikkelig av!

Så er det full nedtelling nå til jubileumsfesten fra ungdomsskolen - det blir såååå artig å treffe folk igjen etter noen (ikke så veldig mange nei.....) år igjen :-)

NB! Nyyyyyyt våren som er i anmarsj!

Until next time :-0

4 kommentarer:

  1. Halloen :-)
    Jeg ser du er flink med vår opprydning,fikk faktisk litt god følelse når jeg så de fine fargene:-)Og nå er den rett rundt hjørnet, endelig..
    Kjekt å få litt forandring av og til...:-)
    Prekas

    SvarSlett
  2. Takk, takk - jeg ble fornøyd selv ja :-) Skikkelig friske farger gjør godt for sjelen vettu :-)
    Ikke lenge å vente nå, er jo allerede begynt så smått å spire & gro - HERLIG, HERLIG!
    Tytast

    SvarSlett
  3. Veldig fin oppussing :-)
    Skal ta å tørke støv av min snart...se om jeg får tid og insperasjon igjen. Have fun!

    SvarSlett
  4. Takk, takk - håper du får inspirasjon ettersom du snart har jubileum :-)
    Lykke, lykke til - jeg ser frem til at du børster støv av siden din jeg :-)

    SvarSlett