fredag 18. april 2008

ALT PÅ ÈN GANG :-)

Morro og da - når så mye skjer på èn gang :-)
Jeg skal bli tante igjen!!!! Riktignok til en pus, men likevel :-) Timon skal få seg en fetterpus, så her kan det bli action!!!! En nydelig pusekatt, flott og spesiell! Gleder meg masse jeg!

Siden sist har M+M kjøpt seg leilighet :-) HURRA!!!! Og langt vekke? Neida, rett borti gaten her - det er nesten det beste av alt!!! Var litt redd for at hun ville flytte til Sotra eller Os, men heldigvis så beholdt hun roen.. hehe..... Dette blir kjempekjekt for de - endelig egen leilighet!!! GRATULERER så masse begge to :-)

I morgen er det reunion fra ungdomsskolen! Blir kjempeartig å treffe folk igjen! De fleste har man jo ikke sett siden den gang....

Neste uke blir Haralds første tur offshore - kjempespennende for oss alle, ikke minst for han selv!

Ha en flott og solrik helg :-)

3 kommentarer:

  1. Pusen er ikke langt unna:-) Bare håper de får en god fetter/kusine tone,hehe.
    Leilighet ja...visst det en liten stund nå men har liksom ikke gått helt opp for meg ennå.Det skjer vel ikke før jeg står med nøkkelen i hånden og må ta fatt i malerkosten.
    Klem med ønske om en fin fin helg.

    SvarSlett
  2. heia...bare melder meg så du vet jeg følger med :)

    SvarSlett
  3. Halloen!
    Det er så bra med leiligheten til M&M altså! Så moro for dere alle! (Ikke minst for meg! Hehe!) Regner med det blir tråkka opp en liten sti imellom husa deres nå! Hehe!

    By the way så digga jeg lampa fra posten under! Kikka faktisk på den på nett ett par dager før jeg fikk mailen av M! Den er norsk, men ikke satt i produksjon enda... Kunne tenkt meg den jeg! Tenk så digg å våkne opp til! (For oss som ikke liker å få sterkt lys rett i øya om morran i alle fall)
    Og trappeskuffene var jo helt geniale! Det er jo bare helt merkelig at ingen har tenkt på det før!
    Ha en fin torsdagskveld Monica!
    Klemmer!

    SvarSlett