mandag 14. januar 2008

"Ei kjekke helg"

Det var nemlig akkurat det det var - ei kjekke helg!!!

Turen oppover var så som så ettersom det regnet oppover og var svart ute - merkelig at de ikke har gatelys på enkelte steder... På Kvamskogen snødde det, så føret var ikke det beste. Ikke nok med det, vi lette og lette etter hytten, men til slutt ordnet alt seg!
Hytten var kjempe - beliggenhet og alt - så dette fristet til gjentakelse!

Vi spiste god mat hele helgen, og koste oss masse! Arbeidstiden fløy, ingenting som stoppet oss når vi var igang - og det var herlig! Så dette blir nok fast tradisjon på arbeidshelgen heretter - ikke mer hotell på oss, dette var 1000 ganger bedre :-)

Fikk også tatt noen bilder - her er av skibakken i Furudalen sett fra terassen på hytten (med litt zoom!)


I går når jeg kom hjem fikk jeg vite at det skal være 20-årsjubileum for 9. klassene på Storetveit til våren! Det blir jo knallgøy!!! Det vittige er jo at både Harald og jeg går - for vi gikk jo i parallellklasse!
I dag er den store "skrivutdagen" med rester fra helgen. Så her sitter jeg - og har sittet siden tidlig morgen..... MÅ bli ferdig helst i dag, for dagene flyr nå og jeg har mye å gjøre før vi reiser - HURRA!!!!! Litt over 1 uke igjen nå......... herlig!

Ha en strålende dag så lenge :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar