fredag 11. januar 2008

Arbeidshelg

Da var det tid den årlige arbeidshelg igjen!!! I dag går turen til Kvamskogen, hvor vi har leid NHF sin hytte - dette tror vi blir knall! Det blir masse å gjøre, alt til årsmøtet skal klargjøres og masse annet, så det blir ingen hviletur!!! Men masse koselig blir det også, det er så kjekt å være sammen, en god latter forlenger livet - og jeg regner med å forlenge mitt med noen år i helgen!
Harald og barna blir hjemme, planen er Osbadet enten i morgen eller søndag - det er stas! Siri som har såååååå lyst, så de får se hva det blir! Er etterhvert blitt litt "tradisjon" å gå på kino når mamma er vekkreist... Så det kan jo være det heller bli det :-)
Ellers har det vært noen spesielle dager, og jeg kan vel si det ikke har vært så mye søvn de siste nettene! Men, ting går seg til - heldigvis :-)
Da hiver jeg meg rundt og får pakket litt, skal i en bisettelse kl. 13:30, så det er såvidt hjemom før avreise etter det!!
Hoppla - og ha en strålende helg!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar