torsdag 26. april 2007

Snart ukeslutt - igjen!

Ja, hva kan jeg si... snart ukeslutt igjen! Og en travel uke er snart over! Målet med uken er for meg, som sikkert mange andre, å komme i havn med selvangivelsen... Ikke noen smal sak nei...
Men, ellers i uken har jeg da hengt meg på den store saken for tiden; Facebook Skikkelig morro har det vært til nå! Mange kjente og ukjente fjes der ute. Artig å se igjen folk man vet hvem er fra "borti der" også. Blir vel bedre etterhvert. Har ikke hatt mye tid til å finne folk ennå, men det kommer, det kommer!!!
Så dere som leser her - kom igjen, og kaste dere på bølgen! Jo flere vi blir dess mer morro er det. Og bare til informasjon, så leste jeg på nettet i dag at facebook har hatt 2600% økning de siste 4 mnd - det sier vel litt!!!
Nå er det snart seriens første kamp for Steffen - så her er det bare å slenge seg rundt!
See ya` :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar