søndag 14. januar 2007

Sønda`morra blues....

Våken? Trøtt? Vet ikke helt ... føler nesten litt at jeg går i søvne. Er så slakk i kroppen at jeg vet ikke om jeg går i søvne eller hva... Har da fått gjort litt siden jeg stod opp for noen timer siden, men det hjelper liksom ikke på! Og barna skal snart hentes - så jeg våkner nok (om jeg faktisk sover da!).
Festen ble vellykket den; god mat, godt selskap og mye latter og morro! Kasting av bl.a. congacflasker (mer eller mindre på eget ansvar for de det gjaldt!) og et kutt i et hode ble det harde resultatet! (skyltes et fall ute..) Men det var morro - og ikke minst mye latter! Sent ble det, og det merkes - vi er nå ikke helt vant til den slags lenger. Men det er prisen det koster for en vellykket kveld - og jeg synes så absolutt det er verdt det!
Husk; det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det :-)
Forresten så skal vi være glad vi kom oss hele hjem og ikke blåste bort på veien... hehe.... storm har herjet i hele natt, trampoliner har fløyet i sentrum, trær og annet har forlatt sin post!
Ha en fin (ikke)blåsbortdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar