fredag 5. desember 2008

Jeg gremmes!!!!

Sitter og leser på vg.no - om Tommy Berg og hans historie mht Norsk Pasientskadeerstatning (NPE).
Jeg gremmes!
Er det hjerteløse, følelsesløse mennesker som jobber der?
Han har fått medhold i saken sin om erstatning, men får bare 180.000 fordi han er så syk at de regner med han dør snart... Hva F*** er det for et argument?!?!?! Fy flate, jeg blir så F****** !
Snakk om å kappe beina under folk!
Tommy - jeg håper virkelig NPE tar rev i seilene og omgjør dette vedtaket sitt - så du får det du har krav på!!!
JEG GREMMES!!!!

Les hele artikkelen her: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=549153

3 kommentarer:

  1. Dette er helt vanvittig... Jeg prøver å gjøre en forskjell, og har opprettet en støttegruppe på facebook. Søk på "gi Tommy berg erstatningen han har krav på", bruk to minutter av livet deres og bli med å la fornuften seire!

    SvarSlett
  2. Har meldt meg inn!
    Og invitert alle mine venner!
    Anbefaler alle å melde seg inn - så kanskje vi gjør en forskjell!

    SvarSlett
  3. Jeg leste det selv nå - og jeg blir kvalm!!! Godt det er noen som står frem og tør fortelle sånnt.
    Også bra av dere som tør skrive om det!

    SvarSlett