fredag 12. september 2008

Jeg er overveldet!!!

Har hatt en fantastisk bursdag!

Begynte med sms kl. 00.02 og fortsatte i massevis allerede før jeg var kommet meg på beina i morges! Gratulasjonene har strømmet på både på mail, sms, facebook og mange telefoner! Det er så koselig :-)
Så hadde vi et aldri så lite middagsbesøk her i ettermiddag. Bare mamma og pappa som stakk oppom til middag.
Kjempeflotte gaver har jeg fått også! Helt utrolig flotte! Og nå blir det velstand når mammarazzi endelig kan få kjøpt prikken over i`en....... hehe......
Fikk også et utrolig nydelig smykke av min kjære :-) Orginalt er det bare en figur på hvert smykke, så dette har jeg laget til for å vise slik jeg fikk!
I tillegg har jeg fått masse annet flott! Så jeg er så utrolig overveldet :-) Jøsses!

Lørdagen blir ikke som vanlig her, Harald må på jobb........ men; Siri blir noen timer hos bestevenninnen sin, og Steffen skal dra med mor på Gsport (som jeg for øvrig hater....). Om ettermiddagen skal vi til tanten, onkelen og fetteren :-) gleder oss masse til det! Blir der utover kvelden, så barna blir sovende til søndag!
Mandag er det leirskole for Steffen - og da blir det storprosjekt.... hehe.... Skal fortelle mer om det når han bare er kommet tilbake! Hemmligstemplet så lenge :-)
Ha en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar