lørdag 27. september 2008

Bobil - et alternativ?!?

Snakket her om dagen med en venninne angående all "kjøre-hente-bringe-frakte-levere"service på våre håpefulle....
Fant i allefall ut at en bobil måtte være tingen - ettersom bilen er vårt andre hjem!?! Bare på fredagen tilbragte jeg over 2,5 timer i bilen til dette formål... Og det er bare èn eneste dag i uken...
En bobil hadde vært konge, for når barna er levert der de skal - så kunne jeg sovet/lest/gjort noe vettig til de kom tilbake! veldig lokalt så klart... Men praktisk? Absolutt!
Konklusjonen blir da: bobil gir mindre søvnmangel! Hadde vi hatt bobil kunne jeg nemlig sovet unna de timene jeg burde hatt på kvelden før 24 (som jeg aldri får), og dermed fremdeles fått litt kveld etter barna la seg...
Fant en bobil som jeg tror kunne tilfredsstilt mine krav.... hehe


Dessuten - vi hadde alltid hatt et rom ledig til "hvadetmåttevære" - alltid ryddig og klart!

Kan rett og slett ikke se noen negative ting med denne bobilen i det hele tatt! I allefall ikke før vi snakker om prisen....... HJELP! Nesten 1,2 mill....... jaja, monopolpenger kan kanskje brukes ¤%&##

Smart eller?!?

NB! Bildet er lånt fra bobilselgeren

3 kommentarer:

  1. Der har vi løsningen. Bestiller du to stk, så får du pengene senere. Skal bare kjøpe meg et nytt monopol-spill......hehe.

    SvarSlett
  2. Klart jeg gjør! Hva gjør man ikke for gode venner :-) Tenkte jeg kunne kopiere opp monopolpengene så har vi dobbelt opp! Lager et ekstra sett til deg og jeg!

    SvarSlett
  3. Det prøvde jeg når jeg var liten og det funker dårlig...hehe:-)

    SvarSlett