lørdag 11. februar 2012

Inspirasjon - kom, kom!!

Inspirasjonen er noe som kommer og går... Nå synes jeg imidlertid at den har vært borte litt lenge...
Jeg må ærlig innrømme at jeg var flinkere å ta bilder før. Definitivt.
Etter at Fotomorro ble såpass stor, har mye av tiden min gått med til å se på bilder der - og fy søren så mye bra bilder :) Men jeg merker også at dette gjør at jeg selv ikke tar så mye bilder lenger.
Sliter du også i perioder?

Jeg falt tilfeldig innom verdens beste bilder fra 2011 - kåret av World Press Photo. Mange utrolig sterke bilder som beskriver den litt gale verden vi lever i.........   se bildene her

Selv har jeg dypdykket litt i mine egne bilder den siste uken. Snakk om terapi :D :D


2 kommentarer:

  1. Ja har slitt lenge, men endelig kom lyst og inspirasjon til å lære og være kreativ tilbake. Dropp det fotogreiene hvis det dreper din kreativitet, ta bilder for din egen skyld og for at du skal utvikle deg og ha det moro med foto. Ikke sant? ;) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, jeg er enig mht utvikling og moro med foto - men jeg har lært utrolig mye av å ha Fotomorro - og å lage leksjoner og sånt der :) Så hvis man velger å snu det er det egentlig utrolig mye inspirasjon å hente der.... Klem

      Slett