søndag 4. oktober 2009

ENDELIG!!!!!!

Endelig, endelig  fikk jeg tatt noen høstbilder :)
Det ble bare i hagen denne gang, men jeg satser på at været blir litt bedre ila høstferien, slik at det går an å ta kamera med på tur. Jeg tør ikke ta det med når regnet bøtter ned nemlig...

Vil også minne dere på å delta på Fotomorro - der er flere fotokonkurranser for øyeblikket :) Ta en titt innom og se om du kan delta i noen av de :)













Til slutt et aldri så lite hjertebilde av en oktoberrose (mener jeg den heter)...




8 kommentarer:

  1. Kjempeflotte med vakre farger! Likte spesielt godt det øverste:-)

    SvarSlett
  2. Åjøjje meg for et vell av flotte farger!!! helt enormt

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder. Nydelige farger...

    -------------------------------
    http://svenninge.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Mmmm NYDELIG bilder med vakre farger. Elsker høsten.

    SvarSlett
  5. Tusen takk dere - det gjør godt med koselige kommentarer :) Gir mer inspirasjon :))))

    SvarSlett
  6. Suverent bra jobbet - imponerende resultater.

    SvarSlett
  7. jøsses..her har jeg ikkevært før!! og det var en fin blogg...med masse fine bilder...disse høstbildene oser jo av farger og høst.

    SvarSlett
  8. Rett og slett nydelige bilder du har fanget av høsten her :)

    SvarSlett